/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Langsmt billed/grafikvisning
Fra : wisteihn
Vist : 491 gange
500 point
Dato : 01-09-12 23:46

Hej. Jeg har brug for at finde ud ad hvordan jeg kan gøre min bærbare hurtigere, hvad grafikvisning gælder.
Når jeg spiller diverse netspil, både ved små og store spil er den meget langsomt i forhold til mine venners. Jeg har en bange anelse om at noget er forkert indstillet i min computer, og jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med at speede grafikken eller hvad der skal til for at optimere billedet/grafik-hastigheden op. Det skal siges at jeg fik lagt 4GB ekstra RAM ind da jeg købte computeren. 8GB i alt.
Mine hardware Data er:
ASUS
AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphics 1.65 GHz
RAM 8.00GB
64-bit operativsystem Windows

Har du brug for flere oplysninger, så skriv gerne hvordan jeg jeg får fat i dem.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-09-12 00:12

Uhh der kan være SÅ meget.. Antivirus program, Firewall opsætning.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-09-12 00:14

Prøv lige at tjekke dine drivere til grafikkortet. det er altså ikke altid at det nyeste er det hurtigeste.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-09-12 12:57

en processorhastighed på 1.65 GHz
kan vel lige følge med 'trafikken',... det er ikke ligefrem noget at råbe hurra for,
slet ikke til kraftige spil,..... hvad kører dine venner med,. ?
at du har proppet 8 GB RAM i den, er ikke ens betydning med at den bliver hurtigere,

hvis dine venner samtidig har et kraftigere grafikkort kan det også være årsagen,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-09-12 13:05
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 02-09-12 16:59

Det ser ud til at din computer er med grafikkort på selve selve CPU'en. Det betyder at du ikke har et dedikeret grafikkort - som igen betyder at det i krævende spil være noget begrænset mht fps.

hvad er det for nogle spil som giver størt problemer?

Mvh Thomas

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-12 18:21

En lille hastighedforøgelse kan du måske opnå med Gamebooster?

http://www.iobit.com/gamebooster.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-09-12 09:13

Når din PC er langsommere end dine venners, så spørg dem, hvad de har af "indmad" i deres PC. Hvis de har seperat grafikkort, kraftigere processor mv, så har du (måske) forklaringen der! Hvad er din nethastighed? Måske er det forbindelsen der er ringere hos dig, end dine venners?