/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Bliver folk mishandlet?
Fra : PeterTheisen
Vist : 349 gange
10 point
Dato : 01-09-12 19:11

Bliver folk tæsket, seksuelt misbrugt og slået ihjel i de danske fængsler?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 01-09-12 19:19

Ja der foregår skam mange artigheder. Men det kommer an på hvad man afsoner for, og hvor. Men det er ganske klart ikke rart at skulle afsone for noget slemt der involverer børn i et fængsel hvor der er afsonere af de mere hardcore slags. Hvad skal du specifikt afsone for Peter Theissen? Og hvor?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-09-12 19:55

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 10 point
Dato : 01-09-12 21:01

Slået ihjel, tvivler jeg på, resten kan godt være, men vi har (tror jeg) ikke helt amerikanske tilstande!

Men en videreuddannelse i kriminalitet er man vist ret sikker på

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-09-12 21:38

Delvis....jeg afsonede engang i tidernes morgen, i et kvindefængsel - det eneste sted, hvor jeg kunne afsone - og jeg siger siger dig, for satan da, nøøøøj, hvor hvor blev jeg seksuelt udnyttet. Jamen jamen, jeg græd mine modige tårer den dag jeg blev lukket ud...... JEG VIL TILBAGE, NUUU!!!!

Tommy

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-12 22:50

Ja, til det hele - men hvorfor spørge her.
Har du ikke selv været der selv?

Straffen for at sidde bag tremmer går i særdeleshed ud over de svagest tilpassede i det Danske og ellers udmærkede system, det gælder især deres opvækst, de nægter at slå igen,
eller de følger bare de fleste, og håber på bedre tider når de kommer ud igen,
hvor den virkelig straf så endelig begynder.
(Så kan man spørge om Pædagogik og anden galskab)
Du er, hvad du gør dig selv til, og det er noget der ligger i dine gener, og kan ikke ændres.

Har set flere pædoer, der har mistet alt, bare ved et møde med en anden indsat, og tænk sig
når vedkommende, skal vi skrive resocialiseres i Danmark, så er LOVEN rent til grin,
mere end den er i de Danske fænglser forøvrigt.

Så kommer vedkommende hjem til endnu en gang tæsk, fra naboer og andre nysgerrige,
der lige skal fyre pis af på vedkommendes dørtrin eller dør.
Og så taler jeg ikke om en PÆDO men ganske almindelige mennesker, som måske bare sidder
den af, for en ubetalt regning, eller to.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 02-09-12 07:15

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-09-12 08:10

Selv tak, PeterTheisen, du må vist finde en anden karriere