/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Flere eller færre bandemedlemmer, nu?
Fra : Nutty
Vist : 484 gange
10 point
Dato : 31-08-12 21:34

"Den Store Skandinaviske Rocker-Krig-1994-1997" hvem husker ikke den?

Er der egentlig blevet flere eller færre bandemedlemmer - siden dengang og så nu?

Med AK81, Black Cobra, Bloodz, Hells Angels, Bandidos, og hvad de nu ellers hedder de søde unge mennesker.

Link:
http://ekstrabladet.dk/112/article1818118.ece

Nutty

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 22:16

STOP NU JØRN medens legen er god!

Der jo ret beset ikke særlig mange der gider det der spørge-jørgen-fis uden relationer til virkeligheden...

Du ved jo hvordan det ender hvis du kører den linje

Kommentar
Fra : Nutty

Dato : 31-08-12 22:19

Har det ikke relation til virkeligheden ??? Det har det da - i aller højeste grad !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 22:32

Det kan du da hverken gøre fra eller til - uanset hvor mange eller færre bandemedlemmer der er.

Det er jo kun et spørgsmål om at spamme Kandu med tåbelige spørgsmål akkurat som du plejer - for derefter at pibe over at du igen igen er blevet blacklistet af Kandu teamet...

Og nu varer det jo kun ganske kort tid inde jeg bliver blacklistet fordi jeg drister mig til at sige min ærlige mening til dig.

Kommentar
Fra : Nutty

Dato : 31-08-12 22:37

Hvorfor skulle du blive blacklistet ? Du gør jo ikke noget forkert, vel ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-08-12 22:40

Citat
Er der egentlig blevet flere eller færre bandemedlemmer - siden dengang og så nu?
Jeg tæller dem i morgen, så får du svaret - hvis du ikke er blacklistet inden...

Kommentar
Fra : Nutty

Dato : 31-08-12 22:45

Thats a deal, Captain ...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-08-12 23:01

marken84 vi gider heller ikke dobbeltprofiler

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 23:17

Citat
vi gider heller ikke dobbeltprofiler

Så må du jo se at få slettet dem igen Olesen-50

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-09-12 15:48

Citat
Jeg tæller dem i morgen, så får du svaret - hvis du ikke er blacklistet inden...

Hvilket antal kom du frem til?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-09-12 23:18

Citat
STOP NU JØRN medens legen er god!

Der jo ret beset ikke særlig mange der gider det der spørge-jørgen-fis uden relationer til virkeligheden...

Du ved jo hvordan det ender hvis du kører den linje

Så endte det igen igen igen som det plejer...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-09-12 23:41

Citat
Hvilket antal kom du frem til?

Citat
Jeg tæller dem i morgen, så får du svaret - hvis du ikke er blacklistet inden...
- og det er han så.....

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-09-12 16:38

Ja, og han er i fuld gang igen...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-09-12 21:01

Citat
Ja, og han er i fuld gang igen...
Tænker du på, new user?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-09-12 23:54

Citat
Tænker du på, new user?

Præcis, men han er faktisk allerede historie - de kan være effektive i Kandu Teamet når det skal være...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-09-12 00:03

Citat
Præcis, men han er faktisk allerede historie - de kan være effektive i Kandu Teamet når det skal være...
Ja tak skal farmand ellers ha' - hurtigt og præcist..........og retfærdigt.
Godt jeg opfører mig ordentligt.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-09-12 10:41

Det gør de fleste da herinde, heldigvis.

Men Jørn har og har haft en evne til at dræbe forummet med de allermest fjollede spørgsmål (selvom der påstås der ikke findes dumme spørgsmål)...

Og når han så dukker op igen med en ny profil, er han den rene forfulgte uskyldighed som overhovedet ikke forstår hvorfor han da ikke kan få lov til at husere.