/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Maling af udhæng over skel.
Fra : 127tage
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 31-08-12 21:04

Jeg bor i et dobbelthus fra 97. Jeg er ved at male det udvendig og er kommet itvivel om jeg skal male hele udhænget da de sidste 50 cm ca. Rager over skel og ind til nabo huset som mit er bygget sammen med. Nu er det sådan at min nabo og jeg er hund og kat og kan ikke snakke sammen. Så vil kun male det jeg skal ellers ved jeg der bare bliver ballade og det gider jeg ikke bruge min tid på. Så mit spørgsmål er skal jeg male hele udhænget eller kun til skel og så ikke resten af "planken og underbræddet" ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 22:37

Umiddelbart ville jeg sige, at du jo kun ejer til skel, men kan du ikke lægge et billede ind, så vi kan se det.

Lyder underligt at i har kunne bebygge over skel.

Du kan oploade et billede hertil http://peecee.dk/ og så lægge linket her på kandu.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-09-12 01:26

Citat
Nu er det sådan at min nabo og jeg er hund og kat

Når jeg var i gang med at male ville jeg spørge naboen om hans mening, "Hej nabo, jeg er igang med at male mit udhæng, skal jeg ikke tage det hele vejen rundt?"

Nu kender jeg jo ikke din nabo, men mon ikke han vil brumme noget i retning af "selvfølgelig skal du da det, det var da et dumt spørgsmål"

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 01-09-12 07:23

Nej det ikke en mulighed. Det en længere historie.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-12 11:55

Da du udelukker alle muligheder for at tale med naboen - så kan du kun male til skel.

Iøvrigt skal der to til uvenskabet naboer imellem - så måske er det dig der skal tage sig sammen...