/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
? Præmier ?
Fra : xutty
Vist : 294 gange
15 point
Dato : 31-08-12 17:20

Hej...

Jeg er lige blevet "Superbruger" ...

Der stod, at man kun skulle bruge navn og adresse i tilfælde af, hvis man vandt en præmie, så de kunne sende den det rette sted hen, åbenbart ....

Ja, det stod der altså ...

Men hvad er det for en *præmie* man kan vinde hos Kandu.dk ?

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 31-08-12 17:48

1. præmien er at blive blacklistet af kandu.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 18:10

Citat
1. præmien er at blive blacklistet af kandu.

og det burde du jo, af alle, vide en del om!

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 31-08-12 19:02

En gang for længe siden kunne man vinde - nu er det blot en sagablot beklager, de spildte kræfter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-12 19:36

Jeg har snuppet de fleste præmier...................så der er ikke flere.

Kommentar
Fra : Nutty

Dato : 31-08-12 21:36

Jeg vandt skam en pose nødder

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 22:11

Citat
Jeg vandt skam en pose nødder

Det var da sikkert fordi du var den største nød - med de fleste blacklistninger i Kandus historie...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-12 13:21

Jeg vandt også månedens præmie engang for mange år siden - og venter stadig på at få den...!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-12 13:25

Min printer (vundet som emesen) er slidt op.
De 500 kr. (vundet som E.c ) er for længst brugt .......................................af min kone.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-09-12 16:27

Citat
Det var da sikkert fordi du var den største nød - med de fleste blacklistninger i Kandus historie...

Og det er nu sket igen igen igen igen