/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FaceBook og spille anmodninger !
Fra : xutty
Vist : 367 gange
10 point
Dato : 31-08-12 17:07

Jeg modtager dagligt spille anmodninger på FaceBook ...

Meget hyggeligt, egentlig -

Men jeg er ikke "en spillefugl" -

Derfor skriver jeg ca. én gang om ugen, at det skal folk lade være med -
at sende spilleanmodninger - Hvad de så gør alligevel

Nogen, på FaceBook, siger, at det er spillene, som selv sender anmodninger ud - ikke de forskellige "venner" - Hvad jeg nu synes lyder underligt !

Kan det virkelig passe ?

Hvordan markerer jeg i FaceBook indstillingerne, at jeg IKKE ønsker spille-anmodninger og anmodninger om fødsels-dags-kalender og andet "junk" ???

Med Venlig Hilsen Jørn

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 17:22

Du undlader bare at abonnere på spil...

Det hjælper da langt hen ad vejen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-08-12 21:03

Citat
Du undlader bare at abonnere på spil...

Det hjælper da langt hen ad vejen.

Jeg har samme problem, gider ikke alle de spil, det er ikke derfor jeg er på facebook. Jeg blokere 6 - 13 spil på dagen. Så det hjælper ikke langt hen ad vejen når der er flere tusind spil og der kommer flere hver dag.

Dårligt svar.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 22:48

Citat
Jeg har samme problem, gider ikke alle de spil, det er ikke derfor jeg er på facebook

Dårlig Facebook profil!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-08-12 22:56

Citat
Dårlig Facebook profil!

Helt sikkert. Du kender den ikke, så det er sikkert nok for mig ;)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 23:20

Citat
Dårlig Facebook profil!

Forstået på den måde at du ikke har dækket den godt nok af - man behøver altså ikke at være nødt til modtage så mange spilanmodninger...

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 31-08-12 23:41

Facebook er jo gratis at bruge, så lidt spil, gøgl og lir bliver man nok nød til at acceptere

Men nu er de jo blevet et aktieselskab, så det kan jo være at man inden længe kan betale for at blive fri for den slags..;.)

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-09-12 10:17

Ja jeg var også noget harm over at de i min vennekreds der havde til disse spil skulde indbyde mig til spil hver gang de spillede. dette sker jo fordi man giver tilladelse til at disse aplikationer må bruge dine oplysninger, så tænk lige over dette inden i giver lov til dette. Jag har nu fået indstillet min face book i sikkerheds indstillingerne så det meste er forhindret. Selvfølgelig er Facebook en forretning og vi må tillade nogle reklamer, men disse spil aplikationer er jo bare nogle der vil hænge op ad facebook og stjæle lidt af fortjenesten.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 02-09-12 14:31

Stone 47
Hvordan stillede du dine ændringer?
Jeg har prøvet og det virker ikke rigtig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-12 20:46

Næeh.. og jeg får til stadighed anmodninger om fødselsdagsoplysninger fra brugere af en 'skod app' som hedder: http://www.facebook.com/MyCalendarBook
Jeg har utallige gange frabedt mig dette 'initiativ', men lige meget hjælper det!
</MOLOKYLE>