/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Holder regeringen sine 4 år ?
Fra : xutty
Vist : 382 gange
10 point
Dato : 31-08-12 16:51

Det er svært at spå, især om fremtiden, som Storm P., sagde ...

Men:

Tror du / håber du, at regeringen holder sine 4 år ...?

Valg September 2011 og så igen 2015, engang, vel ?

Vælter Venstre, Konservative, Libetal Alliance, Enhedslisten regeringen, tror du ?

Mvh Jørn

Kommentar
Fra : xutty

Dato : 31-08-12 16:51

libetal = liberal

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 16:53

Citat
Det er svært at spå, især om fremtiden, som Storm P., sagde ...

Netop ja, hvorfor så give sig i kast med spekulationer?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-08-12 17:18

marken84, det var hurtigt du fik lært at fremhæve teksten, når du er så ny en bruger, pudsigt at du gør det på præcist samme måde som poten.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-08-12 17:48

Det springende punkt er om EL kan holde til at stemme for RVs borgerlige politik. Så længe EL kan få kompensation andre steder, så holder pakten nok. Alternativet er at der bliver udskrevet valg, og så kan Lars Løkke blive statsminister, de næste 10 år, det synes hverken RV eller EL er noget rart perspektiv. Så jo, jeg tror regeringen holder.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 18:22

Citat
marken84, det var hurtigt du fik lært at fremhæve teksten, når du er så ny en bruger, pudsigt at du gør det på præcist samme måde som poten.

Kræver det nogle særlige forudsætninger at fremhæve en tekst?

Jeg kan da også skrive i kursiv hvis det skal komme an på det...

I øvrigt kan jeg godt lide den måde poten har skrevet teksten på!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-08-12 18:33

[I][U]Hold nu op med at spamme Jørns tråde![/U][/I]

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-08-12 18:36

Man kan så ikke lave teksten med både fed og kursiv og understreget.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-08-12 18:39

Jørn er ude igen, så vi kan vel skrive hva vi vil

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-08-12 18:58

Lars Løkke har stadigvæk 33% af hele Danmarks vælgermasse. En tredje del af alle vælgere.(Hvis nogen ikke er så stiv i procent regning).

Hvornår er det sket sidst,for en enkelt parti.De røde bliver massakreret ved næste valg,uanset tidspunkt.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-08-12 20:05

Jeg håber så sandelig ikke regeringen holder ret meget længere...

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Nutty

Dato : 31-08-12 21:44

Jeg holder en pose nødder på, at regeringen fortsætter - mindst 4 år endnu

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-12 22:08

Valg-nødder eller hasselnødder?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 31-08-12 23:50

Tror også at de holder.. EL vil ikke vælte dem, selv om de skriger skingert. Og jo mere de skriger, jo mindre seriøst vil de blive taget.

Jeg er mere spændt på om SF kan holde til at sidde i den regering 3 år endnu, eller om de også vil ud og være "støtteparti".

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-09-12 12:57

R, S og SF, som jo bekendt har regeringsmagten, vælter sig selv indenfor ½ år - gudskelov for det !!
Danmark har sgu' ikke råd til eksperimenter a la socialisterne + radikale, og derfor får vi forhåbentlig et valg snarest, så vi kan få en borgerlig regering igen - det er bedst for Danmark og dens befolkning !
Vi har jo før, i nyere tid, været belemret med socialdemokratiske regeringer og har de gjort det godt ?? Efter min mening NEJ !! Pengene har det bedst i folks egne lommer og ikke i diverse store pensionsfonde såsom LD og ATP !
De borgerlige er bestemt ikke uden fejl, men af to onder er de langt at foretrække - så derfor skal vi snarest have et valg !!

ØV4

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-09-12 13:11

Citat
Man kunne selvf også vælge at tro på Nationalbankens vurdering af Fogh/Løkkes økonomiske politik

http://www.business.dk/oekonomi/nationalbanken-revser-fogh-og-loekke

og konstatere, det var deres skyld vi kom ud i en langt dybere økonomisk krise end vores nærmeste naboer, Sverige og Tyskland!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-09-12 13:13

Ups, mit citat gik galt, det skulle være "De borgerlige er bestemt ikke uden fejl, men af to onder er de langt at foretrække" fra det foregående indlæg

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-09-12 14:43

Tjae, det er lige før man fristes til at stemme på