/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
LightFrameDemo
Fra : granner01
Vist : 1297 gange
500 point
Dato : 30-08-12 22:23

Nogen der kan hjælpe?

Jeg har fået overstående ind på min maskine og det bevirker at jeg har 3 lysende firkanter svævende rundt på min skærm.

Jeg har fjernet det i tilføj/fjern programmer, og har genstartet, og det hjælper ikke.
Jeg har gendannet til for 10 dage siden, det hjælper ikke
Jeg har søgt efter det i registreringsdatabasen, ingen resultat. Har brugt forskellige programmer for at fjerne det, intet hjælper.

Det er bare så irriterende.

Eneste alternativ er formatering.

Er det nogen som har et andet forslag? Jeg kører Win7 ultimat 64 bit

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-08-12 22:35
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-12 21:45

Har du kigget i
start > kør > msconfig. > fanen start

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 09:41

Det er vel ikke en Philips 190P skærm du har?

From the manual:
Touch the LightFrameTM DR Hot Key for three seconds to enter the LightFrameTM demo mode.
To exit the demonstration mode, press the hot key again.

And:
The LightFrameTM Hot Key is located at front of LightFrameTM DR monitor.
The blue LED is on when LightFrameTM is activated and off when the feature is deactivated.

If that does not work I would go back, because there is apparently little piece ...
Kilde: http://kortlink.dk/google/bd57

Har du prøvet med en anden skærm?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 09:54

Eller

to be a utility that comes with Phillips Monitors
-like wot I got-
Not a virus as suggested- or anything else - the facility is a device amend the screen characteristics to cater for Photo.Internet Video or TV.
It is controlled by a touch pad on the screen bezel- that I know about that - but why the 'demo' started at close down was the puzzle

Kilde:
http://www.pcadvisor.co.uk/forums/1/helproom/330305/light-frame--thats-new--how-did-i-get-that/#ixzz25CcCb4gO

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-12 21:29

Jeg har en Philips skærm.

Og kan du ikke gøre mig til favorit så jeg kan skrive direkte til dig.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 02-09-12 21:38

Der skal være en knap(blinker vistnok) hvor du kan slukke det

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 08-09-12 20:02

Tak for svaret Klaudi.

Hjemkommet fra ferie skulle dit tip afprøves, og vupte rammerne forsvandt.

Og tænk en gang, jeg fik dem af Danmarks Radio.