/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ny pc
Fra : fie4041
Vist : 689 gange
300 point
Dato : 30-08-12 18:28

Hej jeg spiller Need for speed og minecraft. Min gamle pc kan næsten ikke mere. er der en måde jeg kan få spildata over på den ny pc

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 31-08-12 13:28

Uden at kende need for speed - troede jeg og ret mig hvis jeg tager fejl

Man har instaret spillet og så har man en accont hos udbyder - er det tilfældet, skal du blot indstalletet spillet på den nye pc og når du logger ind via acconten så er alle oplysningerne der

Kommentar
Fra : fie4041

Dato : 31-08-12 20:35

Der er ikke en account på nettet til nogen af spillene......så det duer ikke

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 03-09-12 16:33

måske du kan kopiere hele need for speed mappen på den gamle pc ,over på en xtern hd og så igen ind på den nye pc ??

Accepteret svar
Fra : Kommandoergaard

Modtaget 300 point
Dato : 16-09-12 18:04

Hej du!
Hvis du har gemte spil osv. liggende, så skal du gå ind i mappen, hvor spillende ligger og så skal du gemme alle data..
Du kan evt. gemme alle mapperne på en ekstern harddisk og så kan du kopiere hele stakken over i den nye mappe du får, når spillet er installeret på den nye computer

Kommentar
Fra : XuZiii

Dato : 09-10-12 21:43

Hvertfald med MineCraft, hvis du har betalt for spillet er det bare og hente minecraft igen fra minecraft.net og så logge ind

- Mvh XuZiii

Godkendelse af svar
Fra : fie4041

Dato : 12-10-12 16:17

Tak for svaret Kommandoergaard.