/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvilket tøjmærke?
Fra : Zofie
Vist : 426 gange
300 point
Dato : 30-08-12 11:59

Hejsa.

I foråret købte jeg en lysebrun strikket tunika, som jeg nu gerne vil have i andre farver. Bonen er væk, og jeg har selvfølgelig klippet mærkerne i tøjet af
Den eneste ledetråd er et lille brunt C, som er syet på selve tunikaen forneden.

Nogen der kan hjælpe med tøjmærket?

/Zofie

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-08-12 13:09

En ledetråd kunne jo være at gå ind i den butik hvor du købte den sidste lysebrune strikkede tunika!

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 30-08-12 13:10

Det kan jeg heller ikke huske.. Var i ret mange butikker den dag

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-08-12 13:11

Så kan du tage et kig her:

http://www.shoptracker.dk/az.php?id=C

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-12 18:05

Der er et tøjmærke der hedder - Cream - men jeg ved ikke hvordan logo'et ser ud

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-08-12 19:57

Citat
Der er et tøjmærke der hedder - Cream - men jeg ved ikke hvordan logo'et ser ud

Det kan du se lige her:

http://www.shoptracker.dk/az.php?id=C

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-12 07:08

Poten, beklager, men jeg kan ikke se logoerne i dit link. Jeg kan se, hvad forretningerne hedder, men det er jo ikke det samme