/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
windows 7
Fra : faldsled
Vist : 449 gange
200 point
Dato : 29-08-12 17:38

HJÆLP jeg har fået ny computer windows 7, den kan ikke finde netværkskort, jeg kan kun komme på google crom alt andet skal jeg bruge adgangskode til(som jeg ikke aner hvad er)jeg kan ikke bruge mit nem id, hvad pokker gør jeg ???????????

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 29-08-12 17:50

Du køre trådløs ikke ??

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 29-08-12 19:48

ja men har også med fast (ledning)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-12 10:30

Windows 7 har ikke alt installeret fra start.

Det du sikkert mangler er Flash og Java for at kunne gå i banken.

http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

http://www.java.com/en/

Har du en prøveversion af et købe antivirus program kan det slettes og du kan hente det gratis fra windows.

Dit windows styresystem skal også lige aktiveres.............hvis det ikke er gjort.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-12 17:58

Citat
HJÆLP jeg har fået ny computer windows 7

Du behøver vist ikke hjælp, du annullere jo bare spørgsmål!

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 04-09-12 19:50

problemet er jo løst for pokker og har jo skrevet det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-12 19:55

Hvor, det ville da være en go' ide at fortælle hvordan du fik det løst!

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 04-09-12 22:38

Dette skrev jeg til dig 1-9-2012 :Hej Klaudi, det hjalp desværre heller ikke, men jeg har læst et tip anden sted, at hvis Google Chrom har været indstalleret , kan det være den OG DET VAR DET, nu har jeg indstalleret det igen og så virker det (så er det bare hvordan jeg kommer af med den igen) tak alligevel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-09-12 17:00

Citat
(så er det bare hvordan jeg kommer af med den igen)

Du har jo så IKKE fået det løst, du har så ikke læst/prøvet de 2 sidste jeg kom med