/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fra Android 2.2 til Android 4.0.4 !??!
Fra : WonderfulQ
Vist : 396 gange
128 point
Dato : 29-08-12 16:00

Hey til dem der evt. kan hjælpe mig.

Jeg har anskaffet mig en ZTE light v9 tablet - som jeg bruger meget i skolen. Til skema, noter, kalender osv.

Jeg vil rigtig gerne ha den opdateret til Android 4.0.4. Nu har den Android 2.2.
Kan dette lade sig gøre - og hvordan !??!

Håber nogen kan hjælpe. :)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-08-12 17:15

Kun hvis producenten af hardwaren udsender en opdatering, de enkelte producenter tilpasser Android til deres produkter.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 29-08-12 17:52

Den forstod jeg ikke helt. Skal jeg søge svar hos Android eller dem der har lavet min tablet ?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 29-08-12 18:15

Her er en youtube film om hvordan en russer gør det, kunne ikke finde nogen på Engelsk desvære
http://www.youtube.com/watch?v=TtXNCyYIkPs

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 29-08-12 18:22

Har lige set den film igennem. Det er da vist ikke det han gør. Sidder han ikke bare og fumler med den !?!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-08-12 22:28

Citat
Den forstod jeg ikke helt. Skal jeg søge svar hos Android eller dem der har lavet min tablet ?

Hos producenten af tabletten, sådan er det ihvertfald med min Sony smartphone.
Da jeg læste at der ville komme en opdatering gik jeg på hjemmesiden, der gik et stykke tid før netop min kom på listen over teleforner der kunne opdateres...........hvad jeg iøvrigt også fik en popup på min computer angående.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-12 22:49

Øeh... er der ikke noget om, at den først skal root'es ?? ..for at kunne foretage en sådan opdatering?Min mobiltelfon ska' i hvet fald, men jeg 'tør' ikke, for så bortfalder garantien.

Rooted device: http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-root-your-android-phone-device/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 30-08-12 13:53

http://www.ztesweden.se/

tjek her efter update.