/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nå men farvel så
Fra : llppbzie
Vist : 452 gange
40 point
Dato : 29-08-12 14:30

Da man ikke kan nedlægge en profil eller slette mailadresse-tilknytningen har jeg gjort følgende.
1 Oprettet en live.dk adresse
2 Skiftet kandu mail-adresse til denne
3 sat den op til at videresende al post til support@kandu.dk
mvh
ebbe
NB årsagen til at jeg ser mig nødsaget til at anvende denne metode er, at kandu tilsyneladende ud af det blå er begyndt at sende mig opdateringsmail. Jeg har tidligere været aktiv herinde, med samme mailadresse, men med et andet brugernavn. Det brugernavn, der i dag er tilknyttet min mailadresse, har jeg ikke oprettet eller benyttet selv. Jeg er logget ind med dette brugernavn lige nu. Men logger ud og går ind i landskabet, så snart jeg har trykt send.
Bye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-12 14:36

Med den historik, bliver det et enormt tab!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-08-12 14:40

- bye-bbe bye-bbe...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-12 16:51

Jamen jøsses da, mon lidt psykologhjælp kan klare dit problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-12 22:39

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-12 10:39

Hvem får så alle påængernø.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-12 19:59

Påængerne får kandu, de er ved at løbe tør for dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-12 20:26

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 06-09-12 16:36

En stor sorg har ramt os; llppbzie
Citat
logger ud og går ind i landskabet

R.I.P

Jeg håber Kandu.dk alligevel formår at fortsætter som det plejer - på godt og ondt, derfor vil jeg ønske alle fortsat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-12 20:36

UUuueeeehhh....

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 06-09-12 23:16

Sagen er, at der ikke er nogen, der læsere supportmails hos Kandu. Der er intet personale og ingen vedligeholdelse. Se blot '' Seneste indlæg''. Det stopper i 2006! Som een skrev : Kandu er bare en server, og der er blevet glemt ovre i Rusland

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-09-12 18:26

Polen.....