/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc-skriver Lok af.
Fra : kai-d
Vist : 279 gange
300 point
Dato : 29-08-12 13:12

På åbningsbillede med et foto og alle ikonerne, er billedet blevet sløret helt væk nærmest slettet, ikonerne er klare, jeg kan maile og gå på nettet ikonerne virker.
Der er imidlertid på denne slørede skærm fremkommet en aflang firkant i det hvid-blålige på ca 23x43 cm. i denne firkant står der med sort digitalagtig tekst
Lok af
Med tekst på i det hele ca. 17x14 cm. denne tekst kan jeg ikke blive af med selv om jeg lokker af genstarter eller helt slukker for pc-en.
Pc-en har det med at falde i søvn, hvor jeg har måttet til tider slukke for at begynde på ny, så her har jeg jo lukket ned på en lidt forkert måde, mon det kan have noget ned dette at gøre ?
Takker mange gange for et godt svar.
Kai.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-08-12 13:35

Tag et billed af det med mobilen, upload det til www.peecee.dk og link til det herinde.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 300 point
Dato : 29-08-12 17:21

Har du prøvet at kigge på Skærmindstillingen?

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 29-08-12 21:22

Tak for svaret poten.

Mange tak for svaret begge to.
Hvordan det var dukket op vides ikke, sådan pludseligt.
Det skulle rettes under skærmindstillinger, rigtig mange tak.

Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 29-08-12 23:51

Godt du fik det til at virke igen...