/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
erhvert til bplig
Fra : KennethD01
Vist : 385 gange
48 point
Dato : 29-08-12 00:20

hvordan er reglerne for at ændre erhvrv til bolig

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 29-08-12 07:53

JEG HAR ENGANG ÆNDRET ERHVERV TIL BOLIG.
HVIS DEN "NYE" BOLIG OPFYLDER DE KRAV DER ER TIL EN BOLIG I DAG, ER DER IKKE
NOGEN PROBLEMER MED AT FÅ DEN GODKENDT.

DET ER VÆRRE DEN ANDEN VEJ, DET ER IKKE NEMT AT FÅ LOV TIL AT NEDLÆGGE EN BOLIG,
MAN KAN KOMME DERUD, HVOR DER SKAL OPFØRES EN ANDEN BOLIG I STEDET FOR
DEN MAN NEDLAGDE.

DERFOR TÆNK DIG GODT OM FØR DU GØR DET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 29-08-12 12:33

ved du hvad kravne er eller kender du en hjemmeside hvor man kan læse om det

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-08-12 15:48

Du bliver nødt til at spørge på kommunen. Der er selvfølgelig nogle krav om at boligen skal være godkendt til menneskebolig. Men der kan være lokalplaner der gør at du ikke må.