/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
"Håndholdt hjælp" fra de radikale
Fra : XuZu
Vist : 414 gange
10 point
Dato : 28-08-12 20:24

De Radikale tilbyder nu "Håndholdt hjælp" til de tusinder, der nu styrer med kurs mod et dagpengestop.

http://politiken.dk/politik/ECE1718632/radikale-tilbyder-haandholdt-hjaelp-til-tusinder-med-kurs-mod-dagpengestop/

Men hvad præcis er så "Håndholdt hjælp" ?

Det synes jeg ikke Nadeem Farooq fortæller i artiklen.

Eller er det bare mig, som ikke har læst artiklen grundigt nok ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-08-12 21:01

Hmmm......jeg har også lidt svært ved finde meningen.

Menæh, kunne det være ? Kunne det være noget helt andet....?
Vi ved jo, at Det Radikale Venstre er imod prostitution....og så...æh..hæm....at håndholdt hjælp skal gives til de mange sexhungrende mænd.... udført af Marianne Jelveg, i en såkaldt snæver håndvending. Jeg tror der squ..! Se gimpens mund, den er helt sammenrimpet...

Tijomse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-08-12 23:22

Hvem er XuZu, siden vedkommende ikke kan få svar eller bare svare på sine problemer

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-08-12 23:45

Jeg ved ikke hvem XuZu er - sikkert en flink person.
Jeg påpegede i første linje af mit indlæg, at jeg heller ikke helt forstod, hvad De Radikale mente med "håndholdt hjælp"..............Og derfor kom jeg med det svar, som jeg fandt mest sandsynligt...

Tommy.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-08-12 00:03

R-S-SF vil gerne/måske lave finanslov med EL, R vil ikke forlænge dagpengeperioden, EL synes det er et problem at folk ryger af dagpenge. Så man må forsøge at finde en løsning. Artiklen er ikke ret meget andet end en fremstrakt hånd fra R til EL (og til dels S og SF, der heller ikke er så vilde med den kortere dagpenge periode). Den konkrete udformning af den "fremstrakte hånd" kommer man nok frem til senere, f.eks. at alle der står til at ryge ud bliver garanteret job eller uddannelse eller ...

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 29-08-12 06:11

XuZu er gode gamle Jørn Rudolph, blacklistet af Kandu omkring en million gange.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-12 07:56

Hvilket jeg gjorde opmærksom på i forgårs. Han er så nemt at opdage.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-08-12 08:39

Håndholdt lyder godt, man tager fat om den enkelte persons problem, bla, bla, blah

En eller anden spindoktor har "opfundet" et nyt og smart ord i politik, længere er den (ikke den Tommy tænker på) ikke

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-12 09:32

Tak vagnr. Det er altid rart at blive klogere...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-08-12 10:57

Det der håndholdt mindede mig om Brian Aldiss erindringsbøger, "The Handreared Boy" og fortsættelsen "A Soldier Erect", så Tommy og jeg fandt det samme spor

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-12 12:07

Sjovt nok med denne her regering. Imens pushere, og andre af samfundets bærmer får lov til at ha' frit spil, så skal håndværkeren - f.eks tømrersvenden, smeden, elektrikeren, mureren -eller maleren der liiiiige hjælper gamle Ane i Kæret med at udskifte et vindue/dør, vandhane, eller lige fikser et par stikkontakter, eller lige fuger et par løse fuger op , eller lige får malet et par vinduer - den gruppe, ihh du jøsses kanøjser, den gruppe af danskere - den bli'r overvåget. TÆNK, hvis gamle Ane i kæret får lavet SORT ARBEJDE for en lille tusbasse -og helt galt er det da, hvis håndværkeren har SMØGET DEN under sit arbejde...Og tænk, hvis gamle Ane i Kæret også har dristet sig til at byde håndværkersvenden EN TYSK DÅSEØL!!!
Jo man forstår så sandelig godt at danskeren får mærkatet "VERDENS LYKKELIGSTE FOLK"
Gu' ved om det skyldes det store forbrug af lykkepiller..?
At danskeren sku' være verdens lykkeligste mand - det kan da ikke være regeringens skyld.

Tommy
Ex ryger
Ex håndværker, der liiiige hjælper en fattig pensionist
Ex kirkegænger

Men til gengæld handler stort ind i tyskland - jeg har ikke råd til at handle i danmark

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-08-12 13:04

K-T, det er godt at vide, at så længe vi havde VKO-flertallet, lavede du aldrig sort arbejde for Anen i kæret, kørte aldrig til Tyskland for at handle, endsige drak en tysk dåseøl, men røg som en skorsten

Men selvfølgelig er vi

Citat
"VERDENS LYKKELIGSTE FOLK"

vi ELSKER at brokke os, og vi kan altid finde noget at brokke os over

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-12 13:53

Citat
K-T, det er godt at vide, at så længe vi havde VKO-flertallet, lavede du aldrig sort arbejde for Anen i kæret, kørte aldrig til Tyskland for at handle, endsige drak en tysk dåseøl, men røg som en skorsten
Jo den gang røg jeg, lavede sort arbejde, handlede i tyskland, gik i kirke.... og fik syndforladelse - uden overvågning fra Big Mama.
Dengang var det sjovere at være dansker - og det bli'r det forhåbentlig inden længe igen

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-12 15:55

Atter har det kvalmende parti, Det Radikale Venstre slået til igen. Denne gang skal danskerne påduttes gamle muhamedaner-skikke i form af flerkoneri. "Mangfolkeligheden skal udbygges," siger Ditte Søndergaard fra Radigal Rabiat Ungdom. Næste skridt bliver vel, at en 45 årig mand kan gifte sig med tre 10 -11 årige piger i mangfolkelighedens hellige navn. Intet unormalt i det - ihvertfald ikke ifølge De Radigal Rabiate.
For at understrege sin solidaritet med "de mangfolkelige", har Morten Østergaard nu lagt sig et stort "flot" muhamedaner-skæg til.

Jow fanden fløjteme, danskerne er squ jordens og universet lykkeligste folk.

Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-12 16:00

Mangfolkelighed er en omskrivning af mangfoldighed, der er et ord, som de fleste radikale holder meget af.