/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
POP Peer
Fra : axelbjarne
Vist : 564 gange
500 point
Dato : 28-08-12 17:00

Skal man ikke sætte pasword ind POP Pooper - eller hvor skal man gå ind..

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-08-12 17:23

Hvad snakker du om? Det ville være rart hvis du kunne finde ud af og komme med lidt flere oplysninger. Hvor er du henne, i styresystemet, på internettet eller i et program?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-12 17:25

Du skal skrive dine oplysninger til mailkontoen inklusiv brugernavn og kodeord,'
ellers kan den jo ikke logge på mailserver og tjekke for mail.

Går ud fra du mener POP Peeper

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-08-12 08:02

Hvad er POP Peeper ??
link tak
Steen

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-08-12 12:23

Det er et program, og jeg leder efter hvor man skal skrive....dsl.504488 og password eks. gaJuanihøj
Det skulle man før hen........

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-08-12 13:09

Citat
Det er et program, og jeg leder efter hvor man skal skrive....dsl.504488 og password eks. gaJuanihøj

Uha, det kan du sikkert mange steder, men det er utroligt du ikke kan finde ud af og præcisere hvad du gerne vil og hvad du ønsker og opnå.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 29-08-12 16:53

Når du trykker på + (Create Account) nede under Account skriver du din email, klik næste
skriv et navn til kontoen og vælg servertype, klik næste
skriv login name og password, klik næste
skriv indgående server, klik næste
og hvis du vil sende fra Pop Peeper skal du aktiverer SMTP og skrive disse oplysninger
klik udfør

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-08-12 17:11

Citat
Hvad er POP Peeper ??
link tak
Steen

http://www.poppeeper.com/

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 30-08-12 09:05

Har jeg fundet hej hej
Altså en mail overvågning ok
steen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-08-12 07:48

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-12 13:36

velbekomme