/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Trådløst bredbånd
Fra : Melander
Vist : 785 gange
200 point
Dato : 27-08-12 21:57

Hej

Jeg har en kammerat der har 4g trådløst bredbånd på sådan en dongle.. og så havde jeg en gammel router fra 3, som man også brugte med en dongle, og så tænkte vi det var da smart, så kunne han bruge dem sammen, og var således fri for at slæbe hans dongle fra telia rundt med sig i huset..men nej vi fatter en dart af hvordan vi for det til at virke, vi er noget så langt at vi har fået resat 3 router og har kontakt til den fra han pc..men vi kan ikke kommer ud på nettet...

både donglen fra telia og routeren fra 3 er af mærket Huawei..

nogle ideer til hvordan vi gør, eller om det overhovedet kan lade sig gøre??

Melander

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 27-08-12 22:10

I bliver nød til og starte med at finde ud af om 3's router understøtter 4g.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 27-08-12 22:50

faktisk er det sådan at der ikke er 4g dækning her hvor vi bor, så den kører faktisk 3g.. men selvfølgelig er donglen stadig en 4g donglen...hmmm aner det ikke ..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-08-12 23:22

Hvad hedder den 3 router som du/I har?

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 29-09-12 12:13

Tak for svaret webnoob.

den gjorde den ikke