/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Visning af musikfiler på HTC Incredible
Fra : Smukke_Ole
Vist : 410 gange
500 point
Dato : 27-08-12 09:42

Jeg har overført nogle musikfiler fra min PC til telefonen via det medfølgende USB kabel og placeret dem i folderen Musik.
Når jeg trykker på musik-ikonet, bliver nogle af dem vist, men ikke alle.
Hvordan kan det være ?
Har jeg gjort noget forkert ?
Det drejer sig om .mp3 filer alle sammen.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-12 12:33

Har der været plads til alle??

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 27-08-12 17:11

-> Ja, der er "masser" af plads.
Jeg kan stadig overføre numre, som vises, men nogle af de tidliger overførte numre vises ikke.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-12 12:28

Måske du skulle overføre din musik med Windows Media player, ret nemt og alle musik filer bliver vist, det gælder sikkert samme for din HTC som det gør med min Sony Ericsson

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 11-09-12 16:31

-> o.v.n.

Det kan jeg ikke rigtgig se nogle fordele ved:
Musiknumrene bliver korrekt overført, og jeg kan både se og afspille dem, når telefonen er tilsluttet
computeren via USB kabel
Problemet er, at når jeg trykker på musik-ikonet på telefonen, vises kun nogle af numrene.

Smukke_ole