/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Genskabelse af købt musik fra Itunes
Fra : Jidzter
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 26-08-12 22:28

Hej

Jeg er ved at se på en bekendts bærebar computer, hvor bundkortet formentelig er brændt af, jeg kan ihvertfald ikke tænde computeren ret meget mere end 20-30 sekunter, og han har en masse musik til at ligge på den som er købt igennem Itunes.

Det slog mig så lige.. Hvis man har købt sit musik igennem Itunes, kan man så ikke bare logge ind med ens brugernavn på hjemmesiden og så downloade det samme musik en gang til ud fra en liste eller noget?

Mike

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-08-12 01:47

Citat
og han har en masse musik til at ligge på den som er købt igennem Itunes.

så længe harddisken er intakt,.. kan du overføre musikken,.. og alle andre data,..
fra den defekte computers HD,.. over på din computer,
her er et par billige muligheder
http://www.batteribyen.dk/usb-sata-ide-hdd-2958

eller denne
http://www.computersalg.dk/produkt/936665?varenummer=936665&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 200 point
Dato : 27-08-12 07:06
Godkendelse af svar
Fra : Jidzter

Dato : 27-08-12 08:02

Tak for svaret pifo.