/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Euro car parts
Fra : Mokof
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 26-08-12 13:47

Er der nogen der har handlet med EURO CAR PARTS i England, som kan sige for eller imod at købe hos dem.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-08-12 14:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt spørgsmål, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-08-12 14:35

idiot

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-08-12 15:05

Har aldrig handlet hos dem, men det kan undre mig lidt, hvis du scoller helt ned på siden
og ser med hvad du kan betale med (Secure shopping), at der ikke er links i dem så man kan gå til siderne for yderlig oplysning, tror jeg ville smutte et andet sted hen og handle.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-08-12 19:58

8.6 stjerner ud af 10 mulige hos trustpilot, er ret pænt,
http://www.trustpilot.co.uk/review/www.eurocarparts.com

til sammenligning får Thansen 7.6*,... !!

Citat
betale med (Secure shopping), at der ikke er links i dem så man kan gå til siderne for yderlig oplysning,

@mig-selv
har du overvejet at det kunne være fordi du skal registreres og logges ind før betalingen kan fortsætte,.. af sikkerhedsgrunde,.. ?

der kan betales med alle populære batlingasmetoder,.. incl Visa og Pay Pal

en anden mulighed for spørger var at skrive hvilken del der eftersøges,....
DK er faktisk konkurrencedygtige med de fleste autodele,.. hvis ikke billigere, !