/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Samsung Galaxy 2 tab 10,1 wifi
Fra : momomo
Vist : 694 gange
300 point
Dato : 25-08-12 21:39

Har lige købt ovennævnte til brug på ferie, men når jeg f.eks vil have jv.dk skriver den m.jv.dk og jeg kan ikke logge ind og læse avisen. hvordan snyder man så internettet tror min tablet er en PC og ikke en mobil?
det er vist noget med about calling debug, men hvordan gør jeg?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-08-12 21:53

m - mobile
mon ikke det er fordi det ER en mobil,. ?

Citat
Samsung Galaxy Tab 2 10"
Moderne tablet med Android 4.0

http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/kommende_mobiler/?cid=aw_p_telenor---mobil-terminaler---kommende-mobiler_samsung-galaxy-tab-2-10%22&gclid=COSxtsfFg7ICFcYj3god_FIA7A

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-08-12 21:58

min galaxy i9000 (tlf) gør det samme,.. den kører også android.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-08-12 22:16

Og min Android gør det også, men jeg har ved tålmodighed tastet genveje til aviser ind og gemt dem. Så nu kan jeg kalde dem frem og så finder den det rigtige. Men jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde, kun skulle jeg brugte enorm stor tålmodighed.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 310 point
Dato : 25-08-12 22:33

ændre user agent og så virker det: læs mere her: http://lifehacker.com/5547037/change-the-user-agent-on-an-android-phone

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-08-12 08:16

Det er fordi Jydske Vestkysten still er en mobil ikke så datatung udgave til rådighed, mest rettet med dem med dårlig netforbindelse. (Lav data båndbrede)

Den kan også tilgås direkte fra en PC http://m.jv.dk

Men nederest er et link, så du får den "rigtige udgave". Det samme sker hvis du tilgår Ekstrabladet.dk

Det sker ved at firma kan se hvilken type enhed du anvender når du forsøger at hente deres hjemmeside.

Det direkte link til JV "ikke mobil" har du herunder, dette kan du anvende som bogmærke eller som genvej.

http://www.jv.dk/?force_non_mobile

Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : momomo

Dato : 26-08-12 09:55

Tak for svaret EXTERMINATOR. Tusind tak, det virkede.venlig hilsen momomo