/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
RSS Reader
Fra : ThomasCSR
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 24-08-12 10:37

På min HTC Legend har jeg en fin rss-Reader, der læser feeds uden noget ekstra. Altså ren tekst. Ingen link til websider. Lidt ala teksttv.
Uheldigvis er det en app, der er lavet til HTC Sence, og kan altså ikke køre på Honnycomb.
De andre, jeg har prøver, viser kun første linie af feeded, og man skal så klikke, hvorefter man ryger ind på websiden. (f.x. Dr nyheder)
Ér der nogen, der kender er "ren" rss-læser?

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 24-08-12 10:48

Jeg benytter Google Reader, den kan hentes i Google Play

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-08-12 12:06

Google Reader bruger lige som alle de andre, jeg har prøver, links til den fulde side, fx. en hel side på dr. Jeg vil kun have artiklernes tekst. Ingen billeder, ingen links til andre nyheder. Som på tekst-TV.
Som sagt har jeg sådan en på min Legend, og den er dejlig fri for forstyrrende elementer.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-08-12 13:17

Ok. Det viser sig, at det er DR, der har ændret deres feeds, så der er ikke noget at gøre ved det