/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genskabe Vidues Vista
Fra : axelbjarne
Vist : 579 gange
300 point
Dato : 24-08-12 10:06

hvodan kommer jeg ind til at genskabe fra tidligere programmer - altså selv bestemme hvor langt jeg vil går tilbage for at genskabe fra tidligere - programmer, hvor det virkede...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-08-12 10:10

mener du systemgendannelse.
Der kan du vælge andre gendannelses punkter end det der lige bliver foreslået af system. Kan ikke lige huske hvordan da jeg ikke har nogen pcer med Vista, men sidder lige nu ved en med Win 7 og mener det er noget lignende

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 24-08-12 10:38

Se her
Citat
Hvordan opretter jeg et gendannelsespunkt manuelt?

Åbn System ved at klikke på knappen StartBillede af knappen Start, klikke på Kontrolpanel, klikke på System og vedligeholdelse og derefter klikke på System.

Klik på Systembeskyttelse i venstre rude. Administratortilladelse er nødvendig Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Klik på fanen Systembeskyttelse, og klik derefter på Opret.

I dialogboksen Systembeskyttelse skal du indtaste en beskrivelse og derefter klikke på Opret.
hentet fra denne side hvor der svares på en masse opkring systemgendannelse:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions?SignedIn=1

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-08-12 07:51

Tak for svaret o.v.n..