/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Pop-up-dræber
Fra : majbritt05
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 02-06-03 09:45

Hej

Er der ikke nogen, som kan anbefale en effektiv pop-up-dræber? Som virker!!!

Kommentar
Fra : AtoZ

Dato : 02-06-03 09:47

www.panicware.com er nok det bedste bud... - OK?

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 02-06-03 09:51

Hej Majbritt05
Hvis du bruger Internet Explorer kan du bruge et add-on program. der er et der hedder CrazyBrowser, og kan hentes her www.crazybrowser.com
den har en indbygget pop-up dræber, jeg har ikke selv haft nogen problemer siden jeg begyndte at bruge programmet.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 02-06-03 09:53

jeg tilslutter mig AtoZ !!
beck

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 09:53

Du kan også vælge AdGuard fra http://www.tryus.dk
Direkte link: http://www.tryus.dk/adguard.asp
[citat]
Hånden på hjertet. Findes der noget mere irriterende end pop-up reklamer eller reklamer, der pludselige kommer ind over det man sidder og læser? AdGuard fjerne helt automatisk alle pop-up vinduer og kan fjerne praktisk taget alle reklamer, der vises som billeder, animerede billeder, flash film eller lignende.

Nervøs for at andre følger med i hvad du kigger på? AdGuard kan helt automatisk fjerne alle spor, der fortæller hvilke web sites du har været inde på. Den fjerner også alle cookies, men du kan selvfølgelig beholde dem du vil.

Med QuickNavigation finder du hurtigere frem til dine favorit web sites. I stedet for at rode rundt i favoritlisten, kan du f.eks. blot taste ? for at komme ind på Google eller hvad med, at taste $ for at komme direkte ind på din netbank? Tast tv for at komme ind på DR's TV oversigt? Du bestemmer helt selv.
[/code]
Søren

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 02-06-03 09:58

hey..... CLAN ,,, hvordan læaver man en citat-box ?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 02-06-03 10:03

Jeg bruger med stor fornøjelse denne:

http://www.jpsoft.dk/download.html

Ud over at være pop-up stopper, så kan du også selv tilføje sider med bestemt indhold, som du ikke ønsker.
Det virker suverænt!

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 210 point
Dato : 02-06-03 10:11

Hvis du har mange popups så er det tegn på at du har "utøj" på din puter. Prøv f.eks. en onlinescanning på http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
Jeg er næsten sikker på den finder noget. Kig dig ellers lidt rundt på Spywarefri.dk Der er rigtig mange gode værktøjer. Jeg har næsten intet popup. Det er meget meget lidt. Jeg bruger flg. værktøjer: SpywareBlaster, IE-Spyad, Ad-aware og Browser Hijack Blaster. Popup-killer til pc'en er det samme som hovedpinetabletten til din hovedpine. Den stopper hovedpinen, men ikke årsagen til hovedpinen. Popup-killeren stopper popups, men ikke årsagen til popups. Var det måske ikke bedre at kurere for årsagen?

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-06-03 10:13

Iøvrigt så er der en popup-killer på Spywarefri's side. DEN KOSTER, MEN VIRKER.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 10:13

--> Hej als Du har rigtigs kørt kanonerne i stilling med den smøre af "jeg ska' gi' dig" software

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-06-03 10:16

Hej Clan, Joo, men jeg ved det virker. Små programmer, sløver ikke pc'en, konflikter ikke med hinanden, er (som regel) gratis og de er virkningsfulde. Derfor

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 02-06-03 10:21

Hej dav

Jeg bruger ikke pop up stopper.
Det er godt nok s.... irriterende med alle de pop ups hele tiden,
men de er årsagen til at så mange ting på nettet stadig er gratis.

Hvis jeg nu alligevel ville bruge en pop up stopper,
ville jeg nok først kigge på:
http://tucows.tdconline.dk/adkiller95_default.html

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-06-03 10:25

Marchwitz> Jeg mener ikke man bør bruge freeware med spy, men det er jo op til hver enkelt. Tracking cookies, BHO mv. kan så meget idag. Men det er min mening. Jeg vil bare ikke dele min puter med andre.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 02-06-03 10:44

Det er nok også først den dag at ingen overhovedet læser reklamerne,
at de forskellige tjenester, som idag er gratis, kommer til at koste penge.

Personlig får jeg stor ulyst til at vende tilbage til steder med pop ups,
og i virkeligheden virker diskrete reklamer f.eks. placeret ude i siden, langt bedre.

Spy. - Det er naturligvis kun at det onde, hvis et eller andet "væsen" får lagt en linie ind i ens "puter". Jeg tænkte nu mest på reklamer som et nødvendigt onde.

M.v.h.
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-06-03 14:09

Aah, jeg benytter et program der hedder POW, fra amnesia, tror jeg. Der er kommet så mange glimrende bud at jeg ikke gider at linke det .

Jeg skriver egentligt for at medgive als, at jo mindre jo bedre: Fære resourcer mindre bøvl. Så hellere lille og vågen end stor og doven, i dette tilfælde

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 05-06-03 19:19

Tak for dine mange gode svar, als. Også tak til I andre

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-06-03 20:55

Selv tak for points og ha' en fortsat god aften.

Kommentar
Fra : liselottelu

Dato : 05-02-12 21:26

er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvorfor der hele tiden dukker et popup vindue op hvor der står det er forbindelses opkald.. lukker dem bare ned, men de kommer 100 gange hver gang jeg er på ???