/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lange gearkabler!!!
Fra : lukas2502
Vist : 1196 gange
300 point
Dato : 22-08-12 13:05

Hvor kan jeg få fat i et gearkabel med en længde på over 2 meter. Det jeg har brug for skal have en længde på mindst 2,1-2,2 meter!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-12 13:38

Til en cykel??

http://www.harald-nyborg.dk/p627/gearkabel-5-10-12-gear-wire

Ellers så må du spørge en cykelforhandler om at købe i metermål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-12 13:42
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-12 19:07

Hvis det bare er selve tråden og ikke det sorte kabel det løber i, kan du købe det ved enhver cykel/ knallert handler med respekt for faget, ellers har eller burde enhver MC/ BIL/ SMED butik have det på lager.
Sidst jeg købte et par meter kabel/ stålwire kostede det 15.- pr/1/m for en diameter på 2,5 mm
men det var uden det sorte kabel, der normalt er på det man kalder et kabel,
Ellers prøv en en skibshandel det er noget de altid har, eller burde have.
Men det kommer an på diameteren selvfølgelig.
Ellers kan en smed, lodde 2 stykker sammen for dig, hvis du køber ved Biltema eller Thansen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-12 19:12

Er det forresten bare stålwireren du vil kople sammen, til en stor længde
så er det altså ikke så svært, men igen er det kun wireren ikke det udenom jeg snakker om.
Skal gerne vejlede dig, det vil koste dig ca 30.- i materialer, og en gasligther

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 22-08-12 22:32

Det drejer sig om både Wire og yderkabel.

Til nordstedt: Engelsk er ikke lige mig når der skal handles.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 24-08-12 02:43
Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 24-08-12 08:04

Tak for svaret mig-selv. de har nemlig også wire på 2,2m.