/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Raspberry Pi
Fra : kbisgaard
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 21-08-12 20:51

Hej folkens

Jeg har købt mig en Raspberry Pi og kører Linux XBMC styresystem. Har sluttet den til mit 42 tommer tv, men er lidt skuffet over opløsningen når jeg spiller film over HDMI. Jeg synes heller ikke lyden er helt god gennem Jack Stik.... Er der nogen der har erfaringer med det og har nogen gode råd?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-08-12 08:24

jeg har lige kikket overfladisk på din dims.
Bruger selv denne her som jeg er meget tilfreds med.
http://www.hifipriser.dk/medieboks/wd-tv-live-wdbaap0000nbk-id-643531.aspx.
vi plejer jo at bevæge os i de samme baner hej hej.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 22-08-12 13:20

Det lyder somom at driveren til grafikken ikke fungere helt som den burde. Og m.h.t. lyden så burde den komme via HDMI-kablet.