/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hip Hip Hurra
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 716 gange
300 point
Dato : 21-08-12 16:14

Tæ`løkke med dagen gamle svinger, her er lidt læsestof - gave på dagen
http://www.altomhund.dk/forums/search.php?searchid=726667

SHV, vil i haven

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-08-12 16:57

- husk at flagene skal ned ved solnedgang...

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 300 point
Dato : 27-08-12 21:21

Tusinde tak for de venlige lykønskninger i anledning af min 70-års fødselsdag. Er i skrivende stund vendt tilbage fra en uges ferie i Ålbæk og Tornby Strand. Vi holdt jo festen den 18. august - i et aldeles skønt vejr. En overgang fik de fleste sved på panden over temperaturen - men ved 15-tiden blev det udholdeligt. Maden var fantastisk - men det var lige før der var for lidt kage til kaffen. Det var min nabo - bageren - som havde snedkereret jordbærstængerne - og da det første jubelskrig lød - drønede resten af selskabet + en horde unger ind til bordet.
Jeg fik alle de gaver jeg havde ønsket mig - og kontanterne jeg fik, blev blandt andet brugt til genladningsudstyr, krudt og fænghætter.
Endnu engang tak for de venlige hilsner.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-08-12 06:43

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-08-12 12:29

Hold da helt ferie! En masse POINGER flyder som en lind strøm. Tak for dem!
Herovre regner det - mens jeg står og smelter fine tinvaser om til noget brugbart. Jeg nåede at købe 14 kg i det jyske, og på spørgsmålet - stillet af en venlig dame hos Kirkens Korshær`s butik, fortalte jeg hende, at de fine sager snart ville komme ud af piben på en revolver. Det synes hun var enormt spændende - og kaldte det for optimalt genbrug.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X og kandesmelter