/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spam i Kandu?
Fra : nollerik
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 21-08-12 12:55

I forbindelse med et spørgsmål har jeg fået en PM, som jeg tror er spam fra Kandu.

Prøv at se dette link:

http://www.kandu.dk/mailhist.aspx?mid=13690&uid=79398

Nogen, der har oplevet tilsvarende?

Nollerik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-08-12 13:00

Det link du har givet er til din Private postkasse og kan derfor ikke ses af andre end dig.

Prøv at lave et "skærmskud" og læg billede op på http://peecee.dk/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-08-12 13:00

Nu er dit link ikke lige dit spørgsmål men blot menuen. Men jeg har også fået sikkert den samme både i et spørgsmål jeg deltager i samt i private indlæg.
Sidst jeg fik den slags på Kandu var tre gange i 2007 og jeg blokerer blot afsender så er det som regel ovre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-08-12 13:02

Det er vel ikke fra minexxx http://www.kandu.dk/spg163567.aspx så BL vedkommende!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-08-12 13:08

Du kan slå PM fra i Vis din profil.

Klik på dit profil-billede, klik på fanen Rediger profil.

Fjern hak ved Tillad private indlæg og klik på Send

Kommentar
Fra : prio

Dato : 21-08-12 14:07

Citat
Nogen, der har oplevet tilsvarende?

- ja, har også fået en hilsen fra Ms Minnie - minexxx - hun er nu blacklistet.

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 21-08-12 14:36

Har fået 3 stykker med samme tekst:

Hi!

I am Ms Minnie how are you! hope you are fine and in perfect condition of
health.Iwentthrough your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me on this ID(miinex77@gmail.com) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.
lots of love
minnie
miinex77@gmail.com

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 200 point
Dato : 21-08-12 14:44

hehe dem har jeg også fået, men tror næppe det er Kandu der har sendt dig den mail - ude i venstra side kan du se hvem mailen er fra og er det Mini eller hvad hun hedder blacklister du hende bare i stedet for at sige nej tak til alle mails.

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 21-08-12 16:51

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.

Nollerik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-08-12 16:59

selv tak!