/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Har før nydt jeres hjælp og vil prøve ig
Fra : gozimza
Vist : 518 gange
500 point
Dato : 20-08-12 23:43

Mit ? går på om jeg på en måde med kabler og en mpeg4 boks kan trække kanaler ned på min pc?og evt hvordan?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-08-12 00:05
Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 21-08-12 00:48

Jo jo den havde jeg regnet ud, spørgsmålet lød på om jeg kunne koble min mpeg4 boks til min pc og se nogle programmere der......

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-08-12 04:01

det kan sikkert gøres på mange måder,
her er en billig brugbar løsning, (en ud af mange)

TerraTec Cinergy C PCI HD
High-definition kabel-tv

Citat
Med Cinergy C PCI HD, så du har en fremtidssikret løsning for digital TV-modtagelse via computer. Fra dette øjeblik, er du i stand til at nyde alle de programmer, der tilbydes af dit kabel selskab i high-definition-format. Oplev den utrolige lyd og billede kvalitet af HDTV! Og selvfølgelig er DVB-C formater stadig understøttet.
DVB-C via kabel-tv
TimeShift, EPG og TextTV.
Digital video-optager
Optag HDTV programmer i fuld HD-opløsning og i H.264-format med et tryk på en knap eller via timeren. Med integreret MPEG 2 / 4 codec, kan du også optage tidligere formater i exceptionel kvalitet. Du har valget mellem manuelle og tidsindstillede optagelser. Fjernbetjening programmering via internettet er understøttet.

Computeren starter op fra standby eller dvaletilstand netop, når det valgte program begynder og derefter gemmer det på din harddisk automatisk. Uanset hvordan du planlægger dine optagelser, kan de ses umiddelbart, selv mens optagelsen er i gang. Og når du er færdig, kan du brænde dine optagelser direkte til CD eller DVD.!

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Lyd-Video/349835/TerraTec-Cinergy-C-PCI-HD.html

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-08-12 08:31

Hvad har dette med gruppen Bogholderi at gøre?