/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hello
Fra : minexxx
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 20-08-12 22:23

Hi!

I am Ms Minnie how are you! hope you are fine and in perfect condition of
health.Iwentthrough your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i

will like you to write me on this ID(miinex77@gmail.com) hope to hear from you soon, I will

be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.
lots of love
minnie
miinex77@gmail.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-12 22:32

Ehm... om lidt har du en syg moster, der mangler penge

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-08-12 22:33

Halo, kan desværre kun Dansk, men prøv her

Folketingets Oplysning har åbent mandag til fredag fra klokken 10.00 til 16.00 – i Folketingets mødefri perioder dog kun fra klokken 10.00 til 15.00.

Folketingets Oplysning
Telefon: 3337 3338

Send e-mail

EU-Oplysningen
Du kan kontakte Folketingets EU-Oplysning, hvis du har spørgsmål om alle emner inden for EU.

Folketingets EU-Oplysning er normalt åben for henvendelser mandag til fredag fra kl. 10.00-16.00.

Folketingets EU-Oplysning
Telefon.: 3337 3337

EU-Oplysningens hjemmeside

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-12 22:37

mig-selv, prøv engang at bruge google translate, og du kan se der ikke er noget spørgsmål, men en person der meget gerne vil have en penneven, eller pengedonor?

Der kan man bare se hvor hurtigt vi kan misforstå hinanden, for der står altså intet om EU

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-08-12 22:43

Citat
if you don't mind

I do - You have contacted the wrong place

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-12 22:45

Poten=

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-08-12 22:48

Tvivler på jeg har misforstået noget, henviser bare til side der muligvis kan klare en spam-mail
eller bare en EU patient, der er blevet forkølet på vejen, eller Danske s penge
og som sådan ikke burde være i EU eller Danmark.
Men selv dette forum er åbent som en si for disse spam mails, og det fatter jeg altså ikke.
Når man engang imellem læser indlæg herinde, så er de slettet næsten øjeblikkeligt,
eller personerne er blaklistet, så kan man undre sig over dette indlæg, altså spørgers.
Men man da håbe at vedkommende får svar som det passer sig

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-08-12 22:51

minexxx popper op af og til forskellige steder på nettet men det er nu lang tid siden jeg sidst er stødt på "hende"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-08-12 23:04

Hvorfor er vedkommende så ikke smidt på gaden herinde.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-08-12 23:05

Citat
Tvivler på jeg har misforstået noget

Det har du da også i den grad mig-selv, det er ikke EU sager vedkommende vil tale med dig om!

Det ville du vide hvis du kunne læse engelsk...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-08-12 23:08

Citat
Hvorfor er vedkommende så ikke smidt på gaden herinde.

Hun skal jo først lige oprette en profil før hun kan blive blacklistet