/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virusreklame kommer på skærmen
Fra : Thyregod8
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 20-08-12 14:39

Jeg har en virusreklame, der hele tiden kommer i bjælken som ikon og popper op samtidig. Der føler samtidig en ny adresse med. Den virker uskadelig, bortset fra at den irriterende. Der må ligge et lille program et sted i systemet. Jeg bruger Google Crome. Er det muligt at finde fjerne det? Måske kan jeg blokere i Crome. Jeg har selv flere systemrenseprogrammer, men de finder ikke noget.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-08-12 14:42

Du kunn ejo prøve at afinstallere Google Crome for at se om det gemmer sig der...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-12 15:18

Øv sådan en reklamevirus har jeg også lige haft

Jeg brugte Adblocker til Crome og det hjalp

https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 20-08-12 15:23

Det ser godt ud, nu må vi se om det har hjulpet. Den kommer hele tiden, kan jeg jo se om det har hjulpet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-12 21:31

Nordsted1 og Thyregod8:
Prøv lige at køre: http://www.spywarefri.dk/software/superantispyware-free/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-09-12 21:19

Det kunne være programmet er godt, men der det vil ikke køre, måske fordi jeg bruger 64 bit. Ellers slap jeg af med reklamen, men det irriterende ikon i bjælken kommer stadig. Jeg har reinstalleret Chrome, kørt diverse renseprogrammer, som jeg abonnerer på, men intet hjælper