/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Fedtpletter på farvet, glatskinds-taske
Fra : jubie
Vist : 488 gange
15 point
Dato : 19-08-12 16:43

Min datter har været så uheldig at få et par fedtpletter på sin blomme-farvede glatskinds taske. Er der nogen her, som har et godt råd til, hvordan man får fjernet disse fedtpletter? jubie

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 15 point
Dato : 19-08-12 18:00

Hvis det er skind uden overfladebehandling vil det være meget svært.

Rensebenzin med forsigtighed . Ikke væde så man får trukket fedtet ud som en skjold.

Man kan også lave mange pletter, og kalde det patina.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-08-12 07:30

Hvis du eller din datter på i Københavns området, så kan I med fordel spørge her:

http://www.skindhuset.dk

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 20-08-12 12:37

Tak til transor og pifo, jeg giver informationerne videre til min datter

Godkendelse af svar
Fra : jubie

Dato : 20-08-12 19:00

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-08-12 19:24

Uha, pas på med rensebenzin!!!

Kommentar
Fra : jubie

Dato : 20-08-12 21:08

Skal nok sige det. Hun er ikke gået i gang med projektet endnu.
Jeg har selv tænkt at tage forbi Skindhuset, som du skrev om pifo.