/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny skærm til HP Pavilion dv7
Fra : anuarak
Vist : 673 gange
200 point
Dato : 19-08-12 13:55

Hjælp min kone har slået sin computer ihjel (næsten) med en fluesmækker
Hun ville så to fluer er sad på skærmen ihjl med et smæk og resultatet blev to døde fluer og en skærm der er 1/4 død
Skæmen blev blank i øverste venstre hjørne og 1/4 ned
Computeren er en HP Pavilion dv7 3 år gammel
Spørgsmål:
Kan den repareres og hvordan?
Hvor kan jeg købe en skærm og er det muligt at skifte den selv?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-12 15:05
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-12 15:07

Hov - det er jo en bærbar

Så skal du til en "profi"

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 200 point
Dato : 19-08-12 15:22

Du kan finde skærmen her, men om du selv kan skifte den ved du bedst selv.
http://shop.notebookonline.dk/display/hp/modeller.aspx

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-08-12 18:41

Hej refi
Hvor finder jeg sådan en profi på fyn?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-08-12 20:50

Du kan købe skærmen hos HP og de kan sikkert også sende dig et link hvor du kan se hvordan du skal gøre for at skifte den skærm. Hvis du får købt en og ikke kan skifte den selv, så er jeg også fra fyn og så kan du skrive til mig på support (A) hilsoe . dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-12 09:50

Sidst jeg forhørte om skift af skærm til en bærbar, var snakken om ca. 2000 kr.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 20-08-12 16:05

Ja jeg måtte bøje mig -- ud og købe en ny computer til fruen
nu har jeg indraget alle fluesmækker, mon det hjælper
jeg prøver at skille den af og ser om det er muligt at skifte skærmen.
tak for hjælpen
anuarak

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 20-08-12 16:06

Tak for svaret grow.
jeg prøver om jeg sev kan skifte den

Kommentar
Fra : grow

Dato : 20-08-12 17:12

Bare ok. Held og lykke med skærmskift. Husk at notere hvor de forskellige skruer sidder, da de godt kan have forskellig længde.