/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
åbne Backup filer
Fra : BonneTrut
Vist : 400 gange
200 point
Dato : 15-08-12 10:14

Hej!
Jeg har lavet backup som usb flash kopi fra min computer windows 7, nu har jeg så købt
en ny, også en windows 7 stationær og vil bruge backup`en på den nye computer, men
jeg ved ikke hvordan jeg kan åbne filerne så jeg kan se hvad de indeholder før jeg gendanner
dem, er der nogen som kan hjælpe mig?
mvh. bonnetrut

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 15-08-12 18:14

Ved ikke rigtigt Men du skal vel installere det program du lavede back-up med og åbne filerne med det ???

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 15-08-12 18:21

Normalt kan man ikke bare åbne back up filer.
De skal tilbage på en computer og så virke de igen. Kalder man det at restore filerne, tror jeg nok.
Back up filer er normalt pakkede filer.

vic200