/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Gave til kæresten og jeg?
Fra : kartoffel88
Vist : 732 gange
75 point
Dato : 15-08-12 07:53

Hejsa.

Min kæreste har fødselsdag snart og jeg vil gerne lave noget hyggeligt med hende. Det var meningen jeg ville invitere hende til sauna-gus i DGI Byen, men de er lukket midlertidigt.

Nu er jeg tom for ideer. Det skal kun være et endagsprojekt.

Nogen der har et godt forslag?

Tak.

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 85 point
Dato : 15-08-12 08:02

http://www.samadhi-spa.dk/

Den koster sikker mere men det er himlen og gå efter tilbud, jeg er blevet afhænig af dem

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 15-08-12 08:03

De har også sauna gus i Vestbadet, det er ganske gode forhold

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 15-08-12 08:06

Comwell Borupgård i nordsjælland er et godt bud

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 17-08-12 15:13

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.