/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hud/kød under penishoved
Fra : anonnym90
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 13-08-12 12:39

Jeg har fået noget der ligner små hudstykker ved roden af penishoved. Som kun er synlige når jeg trækker forhuden tilbage. Det er ikke noget der som sådan genere mig, men de kan mærkes ved samleje. Det gør ikke ondt, det nærmere kilder.
De sidder på undersiden af penis, og ligner almindelig hud/kød. Man kan nok bedst beskrive det som om det ser ud som om huden/kødet har løsnet sig fra penis, men stadig sidder fast.

Jeg vil blot høre hvad det kan være?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-12 12:52

Begyndende rynker

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 13-08-12 13:24

Nogen gange ville jeg ønske der var en like knap i Kandu

Der udover synes jeg det lyder som en kønssygdom og vil anbefalde at søge læge

Kommentar
Fra : anonnym90

Dato : 13-08-12 13:46

Jeg syntes ikke det minder om nogen kønssygdom jeg har hørt om før, og har aldrig haft noget af den slags.

Der er ikke nogen der har erfaring med dette? Som har en ide om hvad det kan være?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 13-08-12 15:18

Vi er ikke så gamle endnu at rynkerne er begyndt at titte frem.

vic200

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-08-12 17:33

Citat
Jeg syntes ikke det minder om nogen kønssygdom jeg har hørt om før, og har aldrig haft noget af den slags.

Der er ikke nogen der har erfaring med dette? Som har en ide om hvad det kan være?

Hvad skriver du her ind for når du selv synes noget andet?

GÅ DOG TIL LÆGE MAND - DET ER TIL DEN SLAGS TING LÆGER ER!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-08-12 20:10

Citat
Jeg syntes ikke det minder om nogen kønssygdom jeg har hørt om før, og har aldrig haft noget af den slags.

Har du hørt om alle kønssygdomme?

Du har måske fået den du ikke har hørt om før - søg læge omgående!

Måske er det BUM måske kan det og være BUM BUM...

Du har måske hørt om manden der fik noget underligt ved penis og gik til lægen og fik at vide at det var BUM og at den ville falde af efter et stykke tid...

Det var han selvfølgelig ike så glad for så han opsøgte en udenlandsk specialist - det er BUM fik han at vide...

Nu havde han hørt at der var en medicinmand på Borneo som var meget dygtig inden for specielt det område. Så han rejste selvfølgelig til Borneo og opsøgte manden...

Det er BUM BUM, sagde medicinmanden
Nå, sagde manden - så falder den ikke sådan lige af?

Jo, sagde medicinmanden - hvis du stiller dig op på den stol der og springer ned igen - så falder den af med det samme.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-08-12 20:33

der er noget der hedder kønsvorter. Ka det være det?? Du må da gå til lægen og få en diagnose

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 13-08-12 21:07

m13ark - det er lige præcis det jeg tænker også, men da jeg ikke er læge ville jeg ikke sætte navn på

PS det kan godt være de killer dig men det smitter mens det killer og stop inden du skal ringe til rigtig mange og bede dem om at gå til lægen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-08-12 21:22

Jeg er enig med m13ark, det lyder som kønsvorter, og da det er meget smitsomt bør både du og din partner opsøge lægen.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-08-12 23:28

Det kan jo endelig også være Jørn Flemming Helveg Rudolph der skal gøre sig bemærket igen igen...

Annuller spørgsmålet
Fra : anonnym90

Dato : 14-08-12 11:14

Har søgt læge.. Derfor annullere jeg.