/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
BOOTMGR mangler...
Fra : paulinfabritius
Vist : 678 gange
300 point
Dato : 13-08-12 10:15

Min Vista er helt nede Jeg har anskaffet 3 systemgenoprettelses diske...
Det fungerer helt godt, så langt, men den skal opstarte flere gange efter disse er indlæst, og her går det galt den vil ikke genstarte: meddeler at "BOOTMGR mangler" , Tryk Ctrl+ Alt+ Delete for at genstarte, og så går det kun i ring. Startet jeg helt forfra med diskene, sker der det samme hen ad vejen.....
Jeg får tilbudt "ESC" "F5" "F8" "F10" og "F11" men vejen fra dem ender samme sted....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-08-12 10:19

Er du sikker på at din Harddisk virker ?

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 13-08-12 10:51

Ja, det er jeg vel... når de to genopretningsdiske er kørt igennem 2 gange efter foreskrifterne, (den 3'die disk reagerer PC ikke på) kommer der en genoprettelsperiode, som jeg skal aktiviterer, derefter en periode hvor den gendanner ting fra harddisken. Når det er ovre, kommer en lang tekst med alt er sucsesfuldt indlæst og jeg skal aktiverer "genstart", "der vil måske være flere" på hinanden følgende.... Her hopper systemet så af....

Kommentar
Fra : edison

Dato : 13-08-12 15:30

Prøv at slet alle partioner på disken først, så en fuld formartering, så den er total ren, og så geninstalere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-12 17:31

Når du trykker på F8 kommer du så ikke ind i en "Advanced Startup Menu" og kan du ikke der vælge "Repair computer"? Hvis du kan det så burde du kunne komme ind i en command prompt, hvis du så skriver bcdedit hvad kan du så se? Ser den nogenlunde sådan her ud?
http://peecee.dk/upload/view/379365