/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
ellers andet end?
Fra : rastaMe
Vist : 740 gange
53 point
Dato : 12-08-12 11:48

hej, jeg har delt reklamer ud i et halvt år men har for nyligt sagt op fordi det lå på en rigtig træls dag og jeg fik ikke ret mange penge! jeg er godt nok 13 men vil gerne have et hvor jeg fik lidt flere penge altså mere end 450 om måneden er der nogen der ved noget om det?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-08-12 15:15

Jeg kan ikke lige se hvad det er du ønsker svar på.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 12-08-12 19:50

Har du prøvet at søge som flakedreng ellers hold øje med lokal avisen, der er der nogen gange at de søger en fejre dreng.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 12-08-12 19:51

Sæt en "anonce" op i Netto osv med at du vil lufte hunde, slå græs eller andet i den dur.

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 53 point
Dato : 14-08-12 14:59

Dette er hvad du har at vælge imellem som 13 årig

http://www.boerneinfo.dk/dine+rettigheder/arbejde/n%C3%A5r+du+er+fyldt+13

Godkendelse af svar
Fra : rastaMe

Dato : 07-11-12 15:21

Tak for svaret Olesen-50.