/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kom ind Kortoververden
Fra : supermusen
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 11-08-12 18:53

Tak for dit svar til mit spørgsmål om Bali

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-12 22:49

Velbekomme, sig til hvis du vil vide mere, jeg har en del forbindelser på øen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-08-12 07:59

Det er godt at vide, det kan være, at jeg vender tilbage til dig

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-08-12 08:15

Hov, der fik jeg trykket send lidt for tidligt - der gik lige ged i en copy/paste her. Der skulle stå:

Det er godt at vide, det kan være, at jeg vender tilbage til dig, Kortoververden, min søn og svigerdatter taler om at skulle af sted til næste efterår, og de vil ikke købe en færdig sammensat tur, men netop tage af sted og finde de gode steder undervejs. Der kan gode forbindelser være gode. Jeg håber, jeg også kan trække lidt på dig, hvis de har spørgsmål?

Jeg vil gerne høre fra dig, supermusen, hvis du finder på noget spændende til turen?

God søndag til jer begge

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 12-08-12 08:48

Hej pifo,
Hvor er det sjovt, at din søn og svigerdatter også skal til Bali. Det vil jeg også gerne høre mere om, hvis de finder ud af noget godt. Jeg fandt denne hjemmeside, som de måske også kan have glæde af:

http://politiken.dk/turengaartil/guide/asien/indonesien/bali/

Jeg har også bestilt bogen "Turen går til Bali", men jeg har ikke fået den endnu. Jeg sender dig en PM, hvis den er god. Så kan det jo være, de skal bestille den også.

Jeg tror, vi skal bo i Sanur, men vi har ikke besluttet os endnu.

God søndag til dig også
Knuz fra
Supermusen

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 12-08-12 08:58

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-08-12 10:10

Jeg vil lige understrege, at min kone ved flere lejligheder har lavet færdige pakkerejser til Bali. Primært med et kulturelt islæt, altså ikke så meget party men en masse oplevelser og introduktion til den meget unikke balinesiske kultur, så bare sig til.