/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Fastnet (ikke trådløs) connexion wing sp
Fra : Trold79
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 11-08-12 17:08

Ved godt andre har spurgt på dette men kan ikke skrive på oplægget eller finde ham der havde en brugsanvisning til den, så derfor skriver jeg et nyt oplæg i håb om nogen kan hjælpe mig... Jeg vil gerne ha lagt nr ind på min fon (til hurtig opkald) men kan ikke huske hvordan jeg gør...

Stort knus fra Trold79
På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-08-12 17:25

Har den fyr et type nummer ?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Trold79

Dato : 11-08-12 17:52

Hej Benjamin

På bagsiden står der Model: TFC-7071D så er det det Du mener???

Stort knus fra Trold79

Kommentar
Fra : Trold79

Dato : 11-08-12 17:54

Den hedder connexion wing span og ikke sp

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-08-12 18:23

Hvis man googler det, får man kun nogle der søger det samme som dig.

Han det tænkes at den har et andet type nummer eller navn? .

Det lyder som noget Aldi tilbudsvare, der har fået et navn til lille sortiment.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Trold79

Dato : 11-08-12 18:38

Der var en her inde der skrev den var købt i harold nyborg, men ved ikke hvor min er købt da jeg vist nok har fået den engang for mange år siden... Og ja ved godt jeg finder andre der søger det samme smiler... Der var en der havde svaret at han havde brugsanvisningen på den men ham kan jeg ikke skrive til og kan ikke besvare det oplæg som han har svaret på da det er blevet anulleret