/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Picasa3, hvordan flere webalbum?
Fra : supersine669
Vist : 455 gange
300 point
Dato : 10-08-12 09:17

Hejsa

Har selvfølgelig en gmail-adresse, picasa3 og webalbum.

Har set andre steder, der har fordelt webalbum: Strikning, indeholder forskellige album med opskrifter. Næste igen, Hækling, også album med forskellige opskrifter osv.

Så det kan jo lade sig gøre, ved bare ikke hvordan.

Kan du hjælpe mig?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-08-12 11:47

Er det på en hjemmeside du har set disse webalbum?

I bekræftende fald, er det jo via hjemmesiden du uploader til de forskellige mapper du der vælger at lave...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 13:35
Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 10-08-12 18:21

Okay, så har jeg oprettet en blog.

Øh - hvad skal jeg så?

Nogle der ved det?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 10-08-12 20:28

Det må du så spørge andre om, jeg har et par sider som jeg ikke har opdateret i flere år,
så jeg kan ikke huske det mere.

Men hvis du kommer i dit kontrolpanelet, mener jeg du får masser af muligheder for at lave albums
og ekstra sider, men meget lang tid siden jeg har oprettet en BLOG.

Eller har du også muligheden gennem Windows Live, tror jeg den hedder,
men om man skal være logget ind på en LIVE konto, for at se hvad du har på siden,
kan jeg ikke huske, da jeg som skrevet ikke har brugt de muligheder i mange år.

Ellers køb dit eget Domaine (navn på nettet) ved en web vært (bruger selv one.com)
der kan du lave hvad du ønsker for ikke ret mange penge.
Jeg betaler ca 135.- om året for 5gb plads på deres server, og dit Domian navn mener jeg vil koste omkring 40.- i forbindelse med oprettelse op det hele på engang.

Godkendelse af svar
Fra : supersine669

Dato : 19-08-12 10:27

Tak for svaret mig-selv.