/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjul til plæneklipper
Fra : wandmand
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 09-08-12 23:23

Hej

Er der nogen der ligger inde med et baghjul til en partner plæneklipper 295mm. i DIA.

Eller nogen der ved hvor man kan købe et brugt. et nyt koster ca. 400 kr.

Da vil jeg være meget taknemmelig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-12 12:10

Køb en brugt til en 100 kr seddel.
Eller kig på genbrugspladsen

Kommentar
Fra : wandmand

Dato : 10-08-12 17:27

hvor kan man købe et brugt

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-08-12 19:27

Hejsa

slå op i din lokale telefonbog og find den nærmeste plæneklipperservice, han har ganske sikkert en brugt eller et nyt og ligger....mange af hjulene har samme diameter og akselstørrelse..

Melander

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 20:37

Har en gammel stående som samle/ lav selv, da den total rustet sammen eller fra hinaden
i de ydre dele

Kommentar
Fra : wandmand

Dato : 11-08-12 11:38

Hej mig-selv

Kan jeg købe hjulene derfra - evt sende mig et billede af hjulene så jeg kan se at det er de rigtige.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-12 19:21

Hej
Beklager, det var en gammel Stiga jeg har stående, men om du kan bruge hjulene ved jeg ikke,
her er et par midlertidige billeder.
Jeg har ikke lige målt diameter, men tror ikke du kan bruge dem, med mindre de passer på dine aksler, skal lige have pillet kapslen af, så jeg kan se indenfor.
http://www.gratisimage.dk/image-5A68_5027E502.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-B7C9_5027E502.jpg

Kommentar
Fra : wandmand

Dato : 12-08-12 21:47

Nej det er ikke dem. De skal have en diameter på 29,5 cm. og en aksel på 12,5 mm. ca.