/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Luk dine spørgsmål !!
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 646 gange
50 point
Dato : 09-08-12 09:17

Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Dette er ikke noget spørgsmål, men blot en henstilling til, at vi på jagtsitet følger de retningslinier der er afstukket - se ovenfor. Kandu kan åbenbart heller ikke finde ud af sine egne regler, da der er nogle indlæg der snart er 1 år gamle !!!
Kære debattører - tag jer nu sammen og "lug ud" i nogen af det gamle - tak.

ØV4
Multi-X

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-12 09:49

Det gælder vist ikke kun i jagttrådene, men over hele Kandu
God torsdag til alle

Kommentar
Fra : onkelstanley

Dato : 09-08-12 11:31

Hvordan lukker man sit spørgsmål ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-12 12:07

@onkelstanley: Du klikker på "accepter" ud fra det svar, du mener, der er det "rigtigste"

Kommentar
Fra : onkelstanley

Dato : 09-08-12 12:09

ok , så har jeg gjordt helt rigtigt

Tak for det

Onkel

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-08-12 12:47

- den der skriver "d" i gjort, han ska' ha' sin...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-08-12 15:48

Dejligt at høre fra dig igen, Stouenberg !!

Og du har ret i dét med gjort (uden d)

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-12 17:03

Citat
Kandu kan åbenbart heller ikke finde ud af sine egne regler, da der er nogle indlæg der snart er 1 år gamle !!!

Den fejl har kandu nu rettet på den nemmeste måde, da følgende er blevet slettet af deres regler

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-12 17:12

Se bort fra mit indlæg, jeg var for hurtig til at skrive

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-12 17:20

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx
der er reglen ikke slettet

Det er i "Kom godt i gang, at følgende er blevet slettet"

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Kommentar
Fra : onkelstanley

Dato : 09-08-12 19:40

Nå det var derfor jeg kun fik 03 i dansk stil da jeg for snart en menneskealder siden gik i skole, hihi

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-08-12 21:39

Nej hvor lækkert- altså det, at se andre skribenter på jagtsitet.

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-08-12 08:17

Hej pifo.

Du har helt ret m.h.t. de åbne spørgsmål på hele kandu, så de "mange" point er ærligt fortjent !!

Derudover er der sket dét, at der er luget godt og grundigt ud i de gamle spørgsmål over hele kandu -så tak for det !!

ØV4
Multi-x