/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Køleskab måske kaput
Fra : jensviggo
Vist : 277 gange
20 point
Dato : 09-08-12 06:00

Jeg opdagede her til morgen, at min køleskabslåge stod på klem, og at det ikke kørte, temperaturen er 9, jeg har skruet helt op på termostaten, men det starter, jeg har lukket lågen, hvor stor chancer er der for, at kompressoren er stået af.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-08-12 06:41

ca. 47,5% vil jeg tro

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-08-12 06:48

Køleskabet er gået i sig selv igen, så jeg er heldig, eller hvad, det er et AEG Santo, ca 14 år, men kører igen, men bør nok udskiftes snarest, det kan ikke være særlig økonomisk.

mvh

jensviggo

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 09-08-12 06:51

Køleskabet er ok igen, hvordan ved jeg ikke, skulle åbenbart lige sunde sig lidt