/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kan det passe
Fra : mig-selv
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 06-08-12 20:32

Jeg har indtil flere gamle og nye motorcykler stående på plader, som efterhånden koster mig en stor eller mindre formue hvert år, når der kommer forsikrings opkrævning på dem.
Jeg var inde på dette selskab, som gav mig et særdeles godt tilbud, under deres beregnings maskine.
Knap 250.- årligt med det hele + mængede rabat og så er spørgsmålet
Er det rigtigt, eller er der fup eller andet fakta, i selve policens gyldighed eller, her tænker jeg på selve ansvars dækningen, eller kan de komme med en klausul, på andet, i tilfælde af at jeg forfolder skade på menneske eller andet.
jeg ønsker kun ansvar og vinter kørsel og intet andet, ikke noget med de store forsikrings beløb.
Popermo Forsikring g/s
Prøv selv deres regnemaskine.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 50 point
Dato : 07-08-12 01:24

Den er sikkert god nok, men jeg kender ikke firmaet. Bemærk at det kun er ansatte i:
"Politiet og retsvæsnet, Ministerielle departementer, Danmarks domstole, Statsforvaltningerne, Civilstyrelsen, Familiestyrelsen, Udlændingeservice, Trafikstyrelsen, Rådet for Sikker Trafik, Datatilsynet og Institut for Transport" der kan tegne forsikring der.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 07-08-12 05:08

Den var ikke god at læse,

Men ikke første gang man hører om den dyre ende af den Danske Elite tilværelse,
der får rabat på frønsegoder, som den Danske arbejder ikke får noget ud af.
Tak for det, den havde jeg så ikke lige set.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-08-12 12:22

Jeg mener sådan set ikke at der er noget fordækt over firmaet. Det er en lukket klub, de har sandsynligvis erfaring for at disse faggrupper ikke har så mange skader, og kan derfor gøre det billigt. Der findes tilsvarende forsikringsselskaber for f.eks. lærere.