/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Grønlands landaholdstrøje......
Fra : LTPTiger
Vist : 555 gange
500 point
Dato : 06-08-12 11:11

Hej...

Er der nogle herinde der kan skaffe eller ved hvor man kan skaffe en Grønlands landstrøje i fodbold...

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 06-08-12 11:19

Puuuha...Det var vist lige en pind og en the for meget....men det er en Grønlands fodbold landsholdstrøje jeg søger....så er der vist ingen tvivl....

MVH...

LTPTiger...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-08-12 12:33
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-08-12 16:05

hmm fandt ud af at det er Umbro der laver deres landsholdsgear...

http://fcnanoq.ihedge.dk/sponsoraftale.aspx

Melander