/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billetter
Fra : johnl
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 04-08-12 12:09

Er der en som kan fortælle hvordan det er med Billetter hos Ryanair jeg har bestilt rejse og betalt men har kun fået et bookingnummer jeg mener der skal komme billetter som skal printes ud men de kommer måske først når jeg skal afsted og det er godt om en måned håber der er en som kan hjælpe..
mvh John

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-08-12 12:28

When do I receive my tickets?

--------------------------------------------------------------------------------

Ryanair is a ticketless airline, if customers provide a valid email address when booking online or via a Ryanair call centre they will be sent an email travel itinerary, which includes the reservation number and the flight itinerary details

sådan siger de selv det er...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-08-12 12:29

så du får slet ikke nogen billetter, men et nummer...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 04-08-12 12:49

Og måske kan du ikke bruge det nummer til noget.

Pas på med de discount selskaber.

vic200

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-08-12 15:53

Vi har venner, der ofte rejser med Ryan-air fra Stockholm - de har fortalt, at man selv skal printe billetterne - du logger dig ind på deres hjemmeside, og der burde du kunne se din reservation og printe denne? I øvrigt kan du lave online tjek in på deres hjemmeside i ret god tid i forvejen.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 04-08-12 18:59

lav pris og lavpris, det er vel så det samme som easyjet eller cimper air da det var der

Nej åben du bare dine øjne du kan tryk være rolig.

Enten går du ind på din side og printer dem ud, og måske har du fået en bekræftigelse pr. mail som du så bare printer ud.

Det er såmænd det samme med SAS.

Dem skal du også printe ud, men dog kan man vist også få dem tildsendt hvis husker at sætte flueben et rigtigt sted

Man kan også bare vælge at få det som en besked pr. tlf og så længe du bare har booking no er der ingen grund til at være urolig.

god tur

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-12 17:46

det er rigtigt hvad Pifo skriver, billetten skal du selv printe ud ved at gå på hjemmesiden og indtaste dit booking nr. og det skal gøres senest 1 døgn før, (og ikke 23 timer)

Hvor tidligt du kan printe den ud ved jeg ikke.

God ferie.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-08-12 22:01

Jeg kender ikke specielt Ryanair, men har her isommer rejst med både SAS og Lufthansa.
Gammeldagsbiletter er afskaffet. Det vigtige er navnet og legitimation pas eller kørekort (til Norden) og bookingnummer.

Man skal checkke in hjemmefra og printe bordingkort .

Hvis man ikke kan hjemmefra, kan det gøres ved en terminal i lufthavnen.

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 22-10-12 13:57

Tak for svaret Klatterup.
Og mange tak ti alle vi havde en dejlig ferie og det eret godt selskab at rejse med alt klappede men vi var tyve minutter for hurtigt fremme med det gjorde jo ikke noget,,,
mvh john

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 23-10-12 13:59

Hej Johni.
mange tak og godt i havde en god ferie.