/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vi har programmørerne - eller har i?
Fra : o.v.n.
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 04-08-12 00:13

Citat
Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget
og et udpluk fra citatet: vi har programmørerne der kan gøre det
Hvad med at støve de omtalte programmører af og få siden til at køre mere stabil?
Citatet er nemlig ikke fra en tilfældig side på internettet, det er hentet fra afsnit 7 her:
http://www.kandu.dk/rules.aspx
Den senere tid har der været mange error sider når jeg forsøgte at komme på Kandu.dk fredag har det varet det meste af dagen, eller de gange jeg har forsøgt at komme ind på siden.
Spørgsmålet er: Kære Kandu programmører, vil i gøre noget for at få forum til at køre mere stabil?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-08-12 00:17

Jeg går ud fra at Kandu supporten læser dette, men i Kandu brugere må gerne komme med indlæg af hvad i oplever af fejl og måske også forslag til de programmører som forhåbentlig skal i sving med at serveren til at køre stabil nu hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-08-12 00:35

Citat
vi har programmørerne der kan gøre det

mener man har hørt noget lignende før,... var det ikke Vi gjorde det, !

bortset fra det,.... så ville det forbavse hvis kandu.dk en dag skulle blive bare nogenlunde stabil.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-08-12 07:46

Bare noget der undre mig... sådan i det hele taget.

Der er konstant - et eller andet - med Kandu, så kan profilerne ikke slettes, så er der error...og så er der......!!!!

Ikke sjældent der kommer et - muggent indlæg.

Hvorfor er der ikke et kvikt hoved her fra Kandu, der starter et lignende forum - jeg har forslag til navn - for det er den side jeg befinder mig på, som gør næst mindst for brugerne, - på føestepladsen er Nordjyske.dk - også set i lyset af, hvad der kommer ind i reklame indtægter.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 04-08-12 15:30

Jeg syntes Kandu kører bedre med Morzilla Firefox. End med IE.

Citat
vi har programmørerne der kan gøre det

Det lyder godt, så håber jeg jeres programmører vil sørge for at. Der ikke kommer så mange "error"-sider fremover

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-08-12 16:54

Jeg blev også lidt træt af det de sidste dage. Den viste at det var hos mig der var fejl- men til sidst viste den side med down for everyone, at det ikke bare var mig- men det var efter utallige forsøg.

Det ses jo også på antallet af indlæg- det bliver mindre og mindre.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-08-12 09:51

Tja det ville ikke være dumt at åbne en side der minder om Kandu men hvor der er service til brugerne - har aldtig haft brug for folkene bag Kandu men synes det er æv og øv når jeg få en erros og så kunne man udvikle det til at der var en spørger del og en social del, men hva skal siden hedde og hvordan skal man reklamer for den og vil Kanduer følge med over på den?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-08-12 18:42

Citat
Det ses jo også på antallet af indlæg- det bliver mindre og mindre.

Det tror jeg så til dels,er årstids bestemt. I sagens natur,sidder folk nok lidt mindre ved pc`en,her om sommeren end i den mørke tid.

Selv har jeg den lidt irriterende fejl,her på Kandu,at jeg kun kan skrive "normal",i det synlige tekstfelt.
Bliver min tekst for langt,kan jeg ikke se hvad jeg skriver.

Teksten bliver ikke "skubbet opad". Så enten skriver jeg "i blinde",eller som jeg er begyndt med,at skrive i noteblok. Og så indsætte teksten i Kandu efterfølgende.

Har det mon noget at gøre med,at jeg bruger Internet Explorer og XP sp3.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-12 20:55

Citat
jeg bruger Internet Explorer og XP sp3
har du slået kompabilitetsvisning til? Det er nødvendig når du bruger Internet Explorer, Kandu er langt begefter hvad angår kompabilitet i diverse browsere:
windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/products/ie-9/features/compatibility-view
funktionen er også i Internet Explorer som vi bruger med XP

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-12 20:25

Den grønne pil øverst til venstre i spørgsmålet virker ikke i chrome.

Der er åbne spørgsmål, der snart kan fejre 1 års jubilæum. I kom godt i gang, står der, at kandu vil annullere spørgsmål, som ikke er lukket efter 3 måneder.

Så det er meget laaaaange måneder kandu kører med

Hmmm ... mon uret går rigtigt? Klokken er nu 20:25

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-12 20:25

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-08-12 21:15

Citat
har du slået kompabilitetsvisning til? Det er nødvendig når du bruger Internet Explorer, Kandu er langt begefter hvad angår kompabilitet i diverse browsere:

Nu har jeg slået kompatili.....kompatibili.....kompabilitets visning..til.
Du har ret.Nu kan jeg trykke enter,
og teksten forbliver,hvor den er.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-08-12 02:26

Nu er det kun sket 1 gang at jeg har set den irriterende error side siden spørgsmålet blev stillet, måske har det hjulpet med min klage, man hat jo lov at håbe, teamet hører vi garanteret ikke fra

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-08-12 02:29

Tak for svaret ans. jeg lukker for denne gang og håber det bedste
Citat
Den grønne pil øverst til venstre i spørgsmålet virker ikke i chrome.
det gør den heller ikke i Firefox på mine Linux computere, jeg har glemt at nævne den, har kun prøvet den få gange