/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Gebyr på tilbagebetailng af fejltrækning
Fra : sks009
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 01-08-12 13:15

Hej alle,

Vort forsikringsselskab har fejlagtigt opkrævet for meget i præmie over de seneste måneder, og vi afventer nu tilbagebetaling.

Jeg har dog netop modtaget opgørelserne, og kan se at de beregner sig mellem 5 og 10 kr per police i "Administrationsgebyr" på tilbagebetalingerne.

Er dette tilladt? (Det er jo deres fejl, så om nogen er det jo mig der skal opkræve gebyrer og mora renter...)

På forhånd mange tak for input.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-12 13:52

En moralsk stinker, men Du kan nok ikke gøre noget

Eller kontakt Forbrugerrådet, de tager ikke en sag på et så lille beløb, men kan måske give selskabet et hug i tuden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-12 14:02

Prøv dog at ring til forsikringsselskabet - det burde være en fejl -som de beklager meget, og fluks refunderer dig pengene

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-08-12 18:42

skriv dog en regning til dem istedet, og skriv et eller andet beløb på som administrationsgebyr.